איש המספרים של 'דגל': "סמוטריץ' לא בסכנה מאחוז החסימה"

אבי יעקב No Comments on איש המספרים של 'דגל': "סמוטריץ' לא בסכנה מאחוז החסימה"

חבר ועדת הבחירות אברהם ובר בריאיון ל'קול חי': "מצב הסקרים טוב יותר ממערכות בחירות קודמות, אבל הכל תלוי שכולם יצאו להצביע. להערכתי, הליכוד מגיע ל-32-34 מנדטים, בנט 8-9, סמוטריץ' עובר את המנדט ה-5, המפלגות חרדיות לא ירדו מ-16, עם סיכוי לעלות"

קלפי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

חבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם יהדות התורה, אברהם ובר מביע חשש משאננותם של חלק מן המצביעים החרדים: "מצב הסקרים טוב מבעבר, אבל אני עדיין לא רואה את כולם רצים להצביע. צריך לזכור שזכות הקיום שלנו אינה מובנת מאליה. לא יראו בנו אזרחים שווי זכויות אם לא נילחם על זה".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, נתן ובר, איש המספרים של יהדות התורה – סקירה על מפת המנדטים הצפויה: "בסוף השבוע אמרתי שאנחנו נאחוז ב-60 מנדטים לגוש, אבל בדרך כלל הליכוד פותח פער בימים האחרונים ולכן יש מקום לאופטימיות. סמוטריץ' עובר בוודאות. בנט גם עובר בוודאות – אני מעריך שהוא יקבל 8 או 9 מנדטים. הליכוד ינוע בין 32 ל-34".

עוד אמר ובר בריאיון: "המפלגות החרדיות לא ירדו ממה שיש להם ויש להם גם סיכוי לעלות. אם כל מי שהצביע פעם שעברה יבוא גם הפעם הם נמצאים על 17 מנדטים. החרד"לים שהצביעו ליהדוה"ת היו רק כמה אלפים, יתכן שעדיין נגדל. אבל כמובן שזה תלוי באנשים".

לדברי ובר: "מי שמכיר את המספרים – סמוטריץ' באזור ה-5 מנדטים וזה ממש לא נכון שהוא בסכנה. אלו שרוצים להצביע לו – שיבקשו ממנו שיתחייב שתקציב הישיבות הציוניות והחרדיות יהיה אותו תקציב".



0 תגובות